Regulamin

1. Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu jest:

Zakład Usług Informatycznych PALOMAR
Jarosław Grzegorzek
Smolęcin 17a
72-001 Kołbaskowo
NIP: PL9550003681
REGON: 810578752
Ewidencja Działalności Gospodarczej nr 2505/05

Złożenie zamówienia w www.palomar.pl oznacza zapoznanie się z zasadami niniejszego regulaminu oraz ich akceptację (zaznaczenie opcji AKCEPTACJI REGULAMINU podczas składania zamówienia). Zamówienie mogą składać osoby pełnoletnie, które posiadają zdolność do czynności prawnych. 


2. Sposób składania zamówienia

Zamawianie programów w naszym sklepie odbywa się przez wybranie towaru i wciśnięcie guzika "ZAMAWIAM - DO KOSZYKA". Pojawi się wówczas zawartość Państwa koszyka. Aby ew. dodać następny program należy wybrać nowy produkt i ponownie dodać do koszyka. Usuwanie towaru z koszyka odbywa się przez wciśnięcie przycisku "USUŃ" znajdującego na końcu każdej pozycji koszyka.
Po wyborze form wysyłki oraz płatności należy ZAZNACZYĆ OPCJĘ AKCEPTACJI REGULAMINU oraz wcisnąć przycisk "REALIZUJ ZAMÓWIENIE".
Nowi klienci wypełniają następnie formularz z danymi adresowymi i wciskają przycisk "DALEJ". Klienci, którzy dokonywali już wcześniej zakupów w naszym sklepie logują się podając e-mail oraz hasło i wciskają "ZALOGUJ - MAM JUŻ KONTO".


3. Wybór sposobu wysyłki

Nasi Klienci mają do wyboru dwie formy wysyłki oprogramowania:

  1. wysyłka programów drogą e-mail'ową oraz dodatkowo - płyty CD oraz wydrukowanej faktury za pośrednictwem Poczty Polskiej w formie listu zwykłego (ekonomicznego).
  2. wysyłka programów oraz faktury wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Faktura wysyłana jest w formie pliku PDF - gotowego do samodzielnego wydruku.

Uwaga: jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę oraz płytę CD wysłaną listem tradycyjnym, prosimy korzystać z pierwszej formy wysyłki (Poczta Polska). Prośby o późniejsze dosłanie płyty CD lub faktury w przypadku zamówień w formie dostawy e-mail będą uwzględniane tylko po modyfikacji zamówienia na wysyłka Pocztą Polska i opłaceniu różnicy kosztów.


 

4. Płatności i terminy realizacji

Dostępne są następujące formy płatności:

  1. przelew na podstawie PROFORMY, którą otrzymują Państwo natychmiast po złożeniu zamówienia. W tytule polecenia przelewu prosimy o podawanie numeru PROFORMY/ZAMÓWIENIA co przyspieszy procedurę identyfikacji Państwa płatności
  2. transakcje w systemie Dotpay obejmujące następujące kanały płatności:
    karty płatnicze - Visa, Visa Electron, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club, PBK Styl, Polcard
    e-Transfery - mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, BPH Pay By Link, Przelew24 BZWBK, Płacę z Inteligo, Portmonetka MoneyBookers
    przelewy elektroniczne, przekazy i przelewy bankowe - Via Moje Rachunki , ING Online, Przelew z BPH, Przelew bankowy i przekaz pocztowy, Pekao24, MilleNet, Deutsche Bank PBC, Kredyt Bank KB24, iPKO, Lukas Bank, CitiBank Handlowy, Invest Bank, BGŻ, BOŚ, Fortis Bank, Żabka Zielone Okienko, VW Bank Direct

Wysyłki w formie elektronicznej (e-mail)
Przy płatności przelewem na rachunek bankowy sklepu, wysyłki realizowane są najpóźniej następnego dnia roboczego po odnotowaniu wpłaty na rachunku. W przypadku płatności dokonywanych poprzez system Dotpay realizacja zamówienia następuje najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu informacji o zatwierdzeniu i wykonaniu transakcji płatniczej.

Wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej
Wysyłki pocztowe w formie listów zwykłych realizowane są w każdy piątek i obejmują zamówienia z całego tygodnia z potwierdzoną wpłatą na konto bankowe lub konto DotPay ZUI PALOMAR.


5. Odstąpienie od umowy/zwrot towarów

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient będący konsumentem w rozumieniu art. 27 ustawy o prawach konsumenta, może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumenta, mają Państwo możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 
 


6. Pomoc techniczna i reklamacje

Porady przez e-mail lub telefon świadczone są bezpłatnie dla wszystkich Klientów bez względu na to, kiedy zakupili program lub ostatnio go aktualizowali. Usługi serwisowe w szerszym zakresie (np. naprawa uszkodzonej bazy danych, zdalna pomoc przez TeamViewer) realizowane są bezpłatnie dla tych Klientów, którzy mają program aktualny, tzn. zakupili program lub aktualizację nie dawniej niż rok temu.



7. Realizacja płatności za pośrednictwem systemu DotPay

Po złożeniu zamówienia i wybraniu opcji płatności poprzez serwis DotPay oprogramowanie systemu przesyła do serwisu Dotpay informacje dotyczące realizacji zlecenia. Po otrzymaniu odpowiedzi autoryzacyjnej do sklepu jest zwracana informacja o statusie transakcji. System DotPay zapewnia wysokie bezpieczeństwo dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do sklepu internetowego i co równie ważne nigdzie nie są one przechowywane. Dane o transakcji przesyłane są szyfrowanym połączeniem bezpośrednio do centrum autoryzacji kart płatniczych. Nie mają do nich dostępu żadne podmioty pośredniczące. Z centrum autoryzacji kart płatniczych przychodzi jedynie potwierdzenie, że zadeklarowana płatność może być dokonana. Nasz serwis otrzymuje tę informację za pośrednictwem systemu Dotpay, który jest najbezpieczniejszym systemem obsługi płatności online. Stosowanie najnowszych technologii i rygorystycznych procedur (certyfikaty: PCI DSS, Thawte, SSL) sprawia, że Dotpay jest uznawany za najlepszy serwis obsługujący transakcje płatnicze sklepów internetowych, firm, jak i płatności między osobami fizycznymi.


8. Ochrona danych osobowych Naszych Klientów

Administratorem danych osobowych Klientów jest Zakład Usług Informatycznych PALOMAR, Jarosław Grzegorzek. Smolęcin 17a, 72-001 Kołbaskowo; NIP: PL9550003681; REGON: 810578752; Ewidencja Działalności Gospodarczej nr 2505/05; e-mail:

Dokonując rejestracji w serwisie palomar.pl, Klient akceptuje przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją ich niepodania będzie niemożność realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia usług serwisowych. Zakres przechowywanych przez nas danych osobowych obejmuje:

  • imię
  • nazwisko
  • numer telefonu
  • numer NIP
  • adres pocztowy
  • adres e-mail

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.


Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Administratora w celu:

  • obsługi zamówień i sprzedaży produktów (oprogramowania komputerowego)
  • serwisowania i pomocy technicznej dla Klientów w zakresie oferowanego oprogramowania
  • informowania Klientów o aktualizacjach ww. produktów
  • prowadzenia dokumentacji księgowej i rozliczeń w właściwymi urzędami podatkowymi

W ramach naszego serwisu nie przeprowadzamy automatycznego przetwarzania danych osobowych (profilowania).

Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom:

  • prowadzącym działalność pocztową lub kurierską (głównie Poczta Polska S.A.)
  • bankom, wyłącznie w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń finansowych (np. zwrotów nadpłat)
  • serwisowi DotPay, wyłącznie w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pośrednictwem tego serwisu
  • organom państwowym, np. celem realizacji obowiązków podatkowych

Jako Administrator jesteśmy obowiązani do przechowywania dokumentów zawierających dane przez okresy wskazane przepisami prawa lub jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania ZUI PALOMAR i zachowania zasady rozliczalności.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu analizy ruchu na naszych stronach, jednakże w ramach tych czynności nie przetwarzamy danych osobowych w rozumieniu RODO.

 

 Koszyk - powrót do zamawiania

 

 

 



^
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności