Programy komputerowe


Informacje dla Klientów

 

 

Twój koszyk

Ilość produktów: 0
Wartość netto: 0.00 PLN
Wartość brutto: 0.00 PLN
Pokaż koszyk









 

LOGOWANIE
E-mail użytkownika/odbiorcy
Hasło
nie pamiętam hasła
Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi



1. Czy opłata za program (licencję) jest płatna jednorazowo, czy np. miesięcznie lub rocznie ?
Opłata za licencję programu jest jednorazowa. Po zakupie otrzymujecie Państwo program do użytkowania na czas nieograniczony. Na dodatek możecie Państwo użytkować program w firmie (jednym oddziale firmy) na dowolnej liczbie stanowisk.


2. W jaki sposób wprowadzane są nowe wersje programów i czy są one dodatkowo płatne ?
Kupując program otrzymujecie go Państwo do użytkowania bezterminowo - bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych. Jasne jednak jest, że program w dalszym ciągu jest rozwijany, poprawiany, modyfikowany, powstają nowe wersje.
Przez 1 rok od daty zakupu licencji lub ostatniej aktualizacji, użytkownik ma prawo do otrzymania lub pobierania bezpłatnie nowych wersji (aktualizacji). Po roku sam program w dalszym ciągu funkcjonuje bez ograniczeń, ale aby go dalej aktualizować, należy wykupić przedłużenie aktualizacji na kolejny rok. 
Aktualizacja jest dobrowolna a jej brak nie ogranicza funkcjonowania programu w ostatnio uzyskanej wersji. Aktualizacje można zamawiać na tej stronie.


 

3. Potrzebuję przenieść program wraz z danymi i licencją ze starego komputera na nowy. W jaki sposób najlepiej jest przeprowadzić tę operację ?
Każdy z naszych programów w łatwy sposób można przenieść na nowy komputer. Wystarczy przekopiować z jednego komputera na drugi całą strukturę katalogów programu. Domyślnie jest to folder "C:PALOMAR". Zalecane jest aby użyć przy tym jakiegoś programu pakującego - spakować cały folder na komputerze źródłowym, przekopiować spakowany plik i rozpakować na nowym komputerze docelowym. Na koniec, utworzyć skrót na pulpicie do pliku wykonywalnego EXE.
UWAGA: w przypadku systemów Windows Vista lub nowszych jako folder docelowy dla lokalizacji programu NIE NALEŻY wybierać "C:\Program Files" lub "C:\Program Files (x86)".


4. Jak wygląda sprawa obsługi serwisowej po zakupie programu?
Drobne porady przez e-mail lub telefon świadczone są bezpłatnie dla wszystkich Klientów bez względu na to, kiedy zakupili program lub ostatnio go aktualizowali. Usługi serwisowe w szerszym zakresie (np. naprawa uszkodzonej bazy danych, zdalna pomoc przez TeamViewer) realizowane są bezpłatnie dla tych Klientów, którzy mają program aktualny, tzn. zakupili program lub aktualizację nie dawniej niż rok temu.


5. Korzystałam z wersji czasowej - DEMO, której termin działania się już skończył. Czy dane które wprowadziłam będą dostępne po zakupieniu licencji ?
Wersja DEMO każdego programu jest w pełni funkcjonalną aplikacją. Poza limitem czasowym, nie zawiera żadnych ograniczeń funkcjonalności, nadruków "DEMO" itp. Można więc rozpocząć normalną pracę z programem tak jak z wersją licencjonowaną. Po zainstalowaniu wersji licencjonowanej, wszystkie dane wprowadzane w wersji czasowej - DEMO są ponownie dostępne.


6.
Miałem awarię komputera i straciłem program. Zgubiłem też plik instalacyjny. W jaki sposób mogę ponownie uzyskać plik instalacyjny lub jakiś kod aktywacyjny do wersji DEMO ?
Nasze programy nie zawierają opcji wprowadzania kodu aktywacyjnego lub innych podobnych mechanizmów. Każdy plik instalacyjny jest kompilowany indywidualnie dla każdego Klienta. Niezwykle ważne zatem jest aby, we własnym interesie, klient starannie przechowywał swój zabezpieczony plik instalacyjny, który od nas otrzymał przez e-mail lub na płycie CD. My pliki te archiwizujemy przez czas 1 roku. Zatem, jeżeli zakupił Pan program nie dawniej niż rok temu, to możemy jeszcze odnaleźć i bezpłatnie wysłać plik instalacyjny drogą elektroniczną (na wskazany e-mail). Jeżeli ostatni zakup dokonany był jednak wcześniej (ponad rok temu), to jedyną możliwością jest zakup aktualizacji. Otrzyma Pan wówczas ponownie nowy, wygenerowany program w najnowszej wersji.



7. Zamówiłam i otrzymałam programy w formie dostawy e-mail - faktura w załączniu PDF do samodzielnego wydruku. Nasza księgowa prosi jednak o przesłanie faktury wydrukowanej z podpisami. Jak mogę ją uzyskać ?
Opcja wysyłki przez e-mail którą Pani wybrała jest bezpłatna właśnie dlatego, że nie wymaga od nas dodatkowych czynności i kosztów nośnika, opakowania itp. Zgodnie z zaakceptowanym przez Panią regulaminem (punkt 3.) fakturę z załącznika należy wydrukować i dołączyć do dokumentacji firmy. Zgodnie z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Finansów wystawiona faktura jest ważna bez podpisów odbiorcy oraz wystawiającego. Należy też zwrócić uwagę, że wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 20.06.2011, a później zgodnie z Rozporządzeniem M.F. wysyłanie faktur w formie plików PDF jest ważne i nie może być kwestionowane. Rozwiązaniem w Pani sytuacji jest zmiana formy dostawy z "tylko e-mail'em" na "e-mail'em oraz na płycie CD". Proszę dokonać przelewu w wysokości 7,38 zł na konto podane na fakturze z tytułem "DOPŁATA DO ZAMÓWIENIA. ZMIANA NOŚNIKA". Otrzyma Pani wówczas program na płycie CD wraz z wydrukowaną i podpisaną fakturą.

8. Czy programy mogą działać w sieci lokalnej ?
Tak, wszystkie programy mogą działać w wersji sieciowej. Z tego tytułu nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty za pracę na kolejnych stanowiskach.

Instalacja sieciowa programów Delegacje, Faktury i Rachunki, Rozrachunki, Kalkulator Odsetkowy oraz Przelewy
- zainstalować program tylko na 1 stanowisku, który pełni funkcję serwera
- udostępnić sieciowo zasoby dyskowe tego stanowiska i zapewnić pełne prawa (zapis/odczyt) do tych zasobów
- zamapować na pozostałych komputerach zasoby tego serwera (ważne !)
- przez zamapowane dyski sieciowe utworzyć na tych stanowiskach skróty do pliku wykonywalnego *.EXE

Instalacja sieciowa programów Środki Trwałe oraz Różnice Kursowe:
Programy Środki Trwałe oraz Różnice Kursowe działają na serwerze Firebird SQL. Szczegóły dotyczące instalacji opisane są w pliku PDF znajdującym się w katalogu programu - Sieciowa_instalacja
.pdf

 

9. Dlaczego w nowej wersji FAKTUR i Rachunków nie jest drukowana Data sprzedaży/dostawy oraz kolumna "Wartość brutto" i dopiski Oryginał/Kopia ?
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów na fakturze NIE umieszcza się już daty sprzedaży/dostawy jeżeli jest identyczna z datą wystawienia. Zgodnie z Rozporządzeniem nie umieszcza się już również kolumny "Wartość brutto" oraz słów oryginał/kopia. Jeżeli chcą Państwo jednak z jakiegoś powodu wydrukować fakturę z kolumną "Wartość brutto", proszę podczas drukowania skorzystać z formularza FAKTURA BRUTTO.FKT

 

10. Czy program można zainstalować na innym nośniku niż standardowy dysk twardy, mam na myśli pamięć typu pendrive ?
Instalacja i praca programów na nośniku typu pendrive jest NIEZALECANA. Może doprowadzić do utraty bazy danych lub jej uszkodzenia. Pendrive można natomiast wykorzystać do przenoszenia bądź tymczasowego przechowywania plików instalacyjnych oraz archiwów.

 

11. W jaki sposób zapisać fakturę w pliku PDF w celu wysłania jej e-mail'em do kontrahenta ?
Proponujemy wykorzystanie bezpłatnego programu o nazwie PDFCreator. Szczegóły opisane są w instrukcji: INSTRUKCJA



12. Jak przebiega procedura zakupu licencji na programy?
Zamówienie dowolnego programu z naszej oferty przebiega według poniższej procedury.

  • składają Państwo zamówienie w naszym sklepie
  • wysyłamy do Państwa e-mailem PROFORMĘ
  • po potwierdzeniu wpłaty (dokonanej przelewem z konta lub przez DotPay) na nasze konto - realizujemy wysyłkę


 

 






Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl

^
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności