Otrzymujemy informacje od Naszych Klientów, którzy są użytkownikami pakietu Kaspersky Internet Security lub Kaspersky AV. Aplikacje te generują od czasu do czasu tzw. fałszywe alarmy (ang. "false positive") w odniesieniu do niektórych naszych programów, a następnie je usuwają (usunięciu ulega na szczęcie jedynie jeden z plików EXE. Dane pozostają bezpieczne).
Wysyłamy do Kaspersky Lab nasze kontrolne pliki EXE i liczymy na szybkie poprawienie błędnych komunikatów ze strony ich aplikacji. Do tego czasu proponujemy Państwu środek zaradczy polegający na włączeniu w programie Kaspersky Internet Security tzw. wykluczenia (w odniesieniu na naszych programów). W tym celu należy:
  1.     uruchomić panel administracyjny programu Kaspersky
  2.     wejść w USTAWIENIA - mała ikona koła zębatego w lewym dolnym rogu
  3.     opcja DODATKOWE
  4.     ZAGROŻENIA i WYKLUCZENIA
  5.     "Zarządzaj wykluczeniami"
  6.     DODAJ w prawym dolnym rogu
  7.     Przeglądaj i wskazujemy folder C:\PALOMAR (lub ew. inny gdzie mają Państwo zainstalowany nasz program)
  8.     WYBIERZ
  9.     zamykamy wszystkie okna.

Jeżeli nasz program został wcześniej usunięty, należy go teraz reinstalować (z pliku instalacyjnego). Od tej chwili Kaspersky IS nie będzie sygnalizował błędnego komunikatu i usuwał naszego programu.
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności